Monipuolisia ryhmäliikuntatunteja - mm. bodypump, zumba ja kahvakuula!

Laajasta valikoimasta löydät varmasti itsellesi mieluisan tunnin! Uutuuksina valikoimissamme on suosittu ja tehokas tankotanssi.

Ryhmäliikuntatunnit

ABS 30'

Toiminnallinen ja monipuolinen keskivartalotreeni. Vahvistetaan kehonhallintaa ja keskivartalon voimaa, myös eri välineitä käyttäen.

Les Mills Bodypump

BODYPUMP on haastavaa lihaskuntoharjoittelua musiikin tahdissa. Tunti sopii sekä naisille että miehille eli kaikille niille, jotka haluavat tehdä tunnissa koko kehon treenin. Koska BODYPUMP on yksinkertaista, pääset helposti alkuun. Tunnin tehokkuus taas takaa sen, että huomaat tulokset nopeasti. Tunnilla käytetään levytankoja ja painoja.

Kesto 60 min.

Les Mills Bodybalance

BODYBALANCE sopii kaikille! Se on ihana yhdistelmä Tai chi'n kaarevia, joogan voimakkaita ja pilateksen lihaskuntoa vahvistavia liikkeitä. Ei vaadi aikaisempaa kokemusta em. lajeista. Voimaa, liikkuvuutta, tasapainoa ja rentoutumista kehittäviä liikkeitä. Tunnin jälkeen olosi on rentoutunut ja kehosi on täynnä energiaa!

Les Mills Bodycombat

BODYCOMBAT on laji, josta saa valtavasti voimaa ja energiaa ja jossa voit toteuttaa unelmasi kamppailulajien hallitsemisesta ja kaiken lisäksi se on hauskaa! Haasta kuviteltu vastustajasi inspiroivan musiikin säestyksellä ja eri kamppailulajien tehokkaita tekniikoita hyödyntäen. Bodycombat vahvistaa sydäntä ja keuhkoja, lisää luustosi kestävyyttä, kuluttaa energiaa jne. Kuka sinä olet? Lara Croft vai Bruce Lee?

Les Mills Bodystep

BODYSTEP on moderni step-tunti, joka pursuaa atleettisuutta, energisyyttä ja iloa. Tunnilla askelletaan laudalle, jonka korkeutta voi säädellä. Säännöllinen treenaaminen tunneilla parantaa aerobista kuntoa, koordinaatiokykyä, vahvistaa ylävartalon ja ennen kaikkea jalkojen lihaksia.

Les Mills Bodyattack

BODYATTACK on aerobinen treenitunti, joka kehittää voimaa ja kestävyyttä. Energisessä intervallitreenitunnissa yhdistyvät atleettiset aerobiset liikkeet sekä voimaa ja kehonhallintaa kehittävät liikkeet.

Sopii kaikille, joilla kohtuullinen kunto.

Varustaudu nopeatempoiseen liikuntaan hyvillä kengillä ja ota mukaan juomapullo sekä pyyhe.

Les Mills CXWORX

CXWORX™ on tehokas keskivartalon treeni 30 minuutissa. Tunti vahvistaa erityisesti vatsaa, selkää ja pakaroita sekä lihaksia, jotka yhdistävät ylä- ja alavartalon toisiinsa. Liikkeiden vaihtoehtoiset suoritustavat tekevät tunnista erinomaisen treenin aloittelijoille ja kokeneille kuntoilijoille.

Les Mills Sh´Bam

”Come as you are –Leave as a star”. Yksinkertaiset, mutta kuumat ja trendikkäät tanssiliikkeet tekevät 45 min. SH´BAM™ tunnista täydellisen tavan kohottaa kuntoa ja samalla koet olevasi tanssiparketin tähti! Liikkeitäsi tahdittaa listahitit ja klassikkokappaleiden remix-versiot sekä modernit latinorytmit. SH´BAM™ on ylivoimaisesti hauskin ja sosiaalisin treeni. Uusi SH´BAM™ -koreografia ja musiikki lanseerataan kolmen kuukauden välein, samoin kuin muidenkin LES MILLS™ -ohjelmien.

Bootcamp

Bootcamp on sinulle, joka kaipaat tuloksia, nopeaa treeniä etkä pelkää haastaa itseäsi! Ohjaajan tehtävänä tällä tunnilla on piiskata sinusta kaikki irti perusliikkeitä suorittaen. Bootcamp haastaa liikkujan antamaan itsestään kerta kerran jälkeen enemmän. Näin myös saavutat tässä ryhmässä enemmän. Uskallatko sinä ottaa haasteen vastaan?

HUOM! Suoritathan alkulämmittelyt omatoimisesti ennen tunnin alkua!

Tunnin kesto 30 min.

Bootypower

Tehokasta harjoittelua jaloille, pakaroille ja keskivartalolle. Välineinä step-lauta ja levypainot. Tunti sisältää hyppyjä (voi korvata myös pelkällä askelluksella).

Tunti soveltuu kaikenkuntoisille, sillä liikkeet tehdään omassa tahdissa.

Kesto 30 min.

Easyjumppa

Tunneilla kokeillaan erilaisia ryhmäliikuntamuotoja. Tunnit soveltuvat kaikenkuntoisille, myös senioreille 60+. Mukaan reipasta mieltä, pyyhe ja juomapullo.

Fascial

Kokonaisvaltaista toiminnallista liikkuvuus- ja liikehallintaharjoittelua, jonka tavoitteena on voimantuoton, tasapainon ja koordinaation sekä liikkuvuuden parantaminen. Keskeisiä tavoitteita tunnilla ovat rentoutuminen, rauhoittuminen ja keskittyminen. Harjoittelu tapahtuu rauhallisessa, tunnelmallisessa ympäristössä oman kehon rytmissä.

Sopii kaikille.

Foam Roller

Foam Roller on eräänlaista itsehierontaa ja loistava menetelmä lihashuoltoon, olit sitten urheilija, kuntoilija  tai istumatyöläinen. Lisää liikkuvuuttasi viemällä kehonhuolto myös lihaksien kalvorakenteisiin.

Tunnin tavoitteena on vapauttaa kehon kireystiloja ja näin helpottaa lihaksen venyvyyttä.

Kesto 40 min.

Kehon ja mielen tunti

Rauhoittava tunti, jolla pääset rentouttamaan kehoa ja mieltä. Tunti sisältää kehoa avaavia harjoituksia, hengitystekniikoita, rentoutusharjoituksia ja läsnäoloharjoituksia.

Tunti soveltuu kaikille.

Kuminauhajumppa

Tunti sisältää helpon alkulämmittelyn, jonka jälkeen tehokas lihaskunto-osuus kuminauha välineenä.

Tunti ei sisällä hyppyjä.

Kuntotanssi

Kaikille sopivaa helppoa aerobista tanssiliikuntaa. Liikkuminen ja liikunnan ilo pääteemana!

Kuntotanssi yhdistelee erilaisia afron, salsan, samban, cha-chan, jazzin, show-tanssin ja muiden vauhdikkaiden tanssilajien askeleita. Teemat vaihtuvat tunnin aikana. Yksi teenma kestää yhden musiikkikappaleen verran.

Tunnin kesto 45 min.

Tunnin rakenne: Noin 10 min. tannssillinen lämmittely, 30-35 min aerobinen tanssiosuus eri teemoin, vatsalihasharjoitukset ja tunnin päätteeksi venyttely ja kehonhuolto.

Lavis

LAVIS on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. LAVISta tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

Reisi-peppu-vatsa

15 min. sisäpyöräilyä lämmittelynä ja 40 min. Pikkujumppa-salissa. Tunnilla keskitytään erityisesti reisiä, peppua ja vatsaa muokkaaviin ja kiinteyttäviin liikkeisiin ylävartaloa unohtamatta. 5 min. venyttelyä. Tehokasta täsmätreeni.

Tabata

Tunnin tavoitteena on kehittää voimakestävyyttä tekemällä tiettyä liikettä lyhyissä jaksoissa yhteensä 4 minuutin ajan niin että 20 sekunnin työjaksoa seuraa aina 10 sekunnin lepo eli yhteensä tehdään yhtä liikettä 8 kierrosta. Tunnilla tehdään liikkeitä, jotka ovat yksinkertaisia, joten pysyt helposti mukana ja pystyt myös haastamaan kehoasi äärirajoille.

Liikkeet tulee tehdä oman kuntotason mukaan.

Ota mukaasi juomapullo ja hikipyyhe.

Zumba

Zumba fitness on liikuntamuoto, joka on sekä hauskaa että tehokasta! Sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille.

JOIN THE PARTY!

Core

Lyhyt lämmittely sisältää erilaisia tasapainon ja kehonhallintaa kehittäviä liikkeitä ja liikeyhdistelmiä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään vahvistamaan erityisesti keskivartalon lihaksia.

NHS-jumppa

Tällä tunnilla vahvistetaan ja venytetään niska-, hartia- ja selkälihaksia. Tunnilla treenataan myös vatsalihaksia monipuolisin liikkein. Tunnin lopuksi kevyet venyttelyt harjoitettuihin lihaksiin.

Kahvakuula ja kahvakuula/alkeet

Kahvakuula kehittää koko kropan lihaksia ja niiden hallintaa.

Pilates ja Pilates/alkeet

Pilateksen perusteet käyneille. Tunnilla käydään läpi helppoja hengitys- ja liikeharjoitteita ja pikkuhiljaa lisätään liikkeitä ja niiden vaikeusastetta.

Pilates/jatko on kehonhallintatunti, jossa keskitytään syvien ja pinnallisten lihasten hallintaan. Hengityksen ja rauhallisen rytmin avulla saadaan liikkeistä sulavia ja hallittuja. Tunnilla harjoitellaan pääasiassa liikkeiden 2-3 variaatioita sekä käytetään palloa apuna. Tunnilla voit tehdä halutessasi liikkeiden helpompia variaatioita.

Venyttely

Kehonhuoltoa koko vartalolle. Tunti sisältää rauhoittavaa musiikkia kuunnellen pitkiä ja rauhallisia venytyksiä. Tavoitteena liikkuvuuden ja aineenvaihdunnan lisääminen. Anna itsellesi aikaa ja mahdollisuus kuunnella kehoasi.

Tankotanssi

Tankotanssi kehittää tasapainoa, voimaa ja liikkuvuutta. Kehon liikeradat laajenevat ja liikkuvuus lisääntyy, mutta ennen kaikkea se kehittää kehon hallintaa, syviä lihaksia sekä kehon tuntemusta. Harjoittelu on äärimmäisen tehokasta, koska jokaisen liikkeen tekemiseen tarvitaan lähes kaikkia kehon lihaksia ja vastuksena toimii kehon oma paino. Alkeistunnilla lähdetään liikkeelle turvallisesti maan tasalta ja edetään askel askeleelta kohti seuraavaa haastetta. Aluksi on luonnollista, että osa liikkeistä tuntuu haasteellisilta, mutta kehitystä tapahtuu erittäin nopeasti ja sitä onnistumisen tunnetta ei voita mikään.

Kiinteytysjumppa

Tunnilla herätellään keho helpon askelluksen tahtiin (n.15- 20 min). Aerobisen osuuden jälkeen monipuolinen lihaskunto-osuus. Lopuksi venyttelyt.

Tunti sopii kaikille!

Yoga Fit Flow

Yoga Fit Flow on energinen ja dynaaminen joogatunti, jossa edetään vinyasa flow -tyylisesti asanasta toiseen. Tunti alkaa hengitysharjoituksilla, etenee dynaamisesti eteenpäin ja vahvistaa etenkin keskivartaloa. Tunnin lopussa on rentoutus ja pieni meditaatiohetki.

Jooga kiihdyttää aineenvaihduntaa, vilkastuttaa verenkiertoa, parantaa ruoansulatusta, tasapainoa sekä keskittymiskykyä. Jooga vaikuttaa positiivisesti myös mieleen tuoden rauhaa ja tasapainoa.

Sinun ei tarvitse olla notkea tai aiemmin joogaa harrastanut. Tunti sopii kaikille.

Yoga Flex

Harjoittelulla lisäät liikkuvuutta sekä kehosi hyvää oloa. Liikkuvuusliikkeiden alkuasennot ovat helppoja ja joogasta tuttuja. Rentouttava tunti sopii kaikille.

Kuntopiiri

Koko kehoa tehokkaasti kuormittava toiminnallinen tunti, jonka avulla kehität lihaskuntoa, koordinaatiota ja kestävyyttä. Tunti sopii erinomaisesti kaikentasoisille kuntoilijoille. Varustaudu sisäkengillä, hikipyyhkeellä ja juomapullolla.

Lasten liikuntatunnit (vain toistaiseksi voimassa oleva tai määräaikainen asiakkuus)

Näille tunneille SITOVA ilmoittautuminen (vakiovuorovaraus).

3-4 vuotiaille. Pelejä, tasapainoharjoituksia ym. mukavaa ko. ikäkaudelle sopivaa.

4-5 vuotiaille. Sisältö samankaltainen 3-4 vuotiailla.

5-6 vuotiaille. Pelejä, temppuratoja jne ko. ikäkaudelle sopivaa.

Forever Joensuun tuntikalenteri »

Tarkemmat tuntikuvaukset löydät tuntikalenterista tuntikohtaa klikkaamalla.

Ilmastoiduissa ja viihtyisissä jumppasaleissamme saavutat tavoitteesi ja nautit liikunnasta ryhmässä!

Lue lisää

Ota yhteyttä