Toiminnallinen harjoittelu - Voimaa, ketteryyttä, taitoa ja kestävyyttä

Seuraava toiminnallisen harjoittelun peruskurssi alkaa 6.11.2017. 2 x vk (ma ja to klo 18:35-19:35) yhteensä kahdeksan kertaa. Kysy lisää p. 050-3821785.

Kolisevia tankoja, hikeä, magnesiumin tahrimia vaatteita ja omituisen näköisiä leuanvetoja. Tältä toiminnallinen harjoittelu saattaa näyttää ulkopuolisesta. Toiminnallinen harjoittelu on kuitenkin paljon muutakin!

Toiminnallinen harjoittelu sopii kaikille

Kaikki harjoittelussa käytettävät liikkeet ja painot voidaan varioida kunkin harjoittelijan tasoon nähden sopivaksi. Ja miksi ikäihminen ei voisi harjoitella tempausta? Tietenkin voi!

Toiminnallinen harjoittelu on monipuolista

Juokse, souda, hypi narua, vedä maasta, kyykkää, vedä rinnalle, tempaa, vedä leukoja, punnerra, kiipeä narua, kävele käsillä, heiluta kahvakuulaa jne. Tunneilla käytettävien liikkeiden lista on loputon ja eri päivinä on erilainen treeni. Et tule varmasti kyllästymään!

Tunneilla saat ohjausta liikkeiden tekniikkaan

Toiminnallinen harjoittelu aloitetaan peruskurssilla, jossa käydään kaikki tärkeimmät liikkeet huolella läpi. Tämän jälkeen sinua ei jätetä oman onnen nojaan, vaan tunneilla ohjaajat opastavat liikkeissä. Tavallaan sinulla on harjoittelussa mukana oma personal trainer jokaisen treenin ajan.

Toiminnallisella harjoittelulla saat tuloksia

Tulet nostamaan isompia rautoja, saat sen ensimmäisen leuan ja suoritat treenin nopeammassa ajassa. Inspiroiva ilmapiiri, monipuoliset harjoitteet ja tarpeeksi suuri teho takaavat menestyksen fyysisten ominaisuuksien kehittymisessä.

Toiminnallinen harjoittelu luo yhteisöllisyyttä

Yhdessä treenaaminen luo innostavaa fiilistä tunneille. Kaikki tsemppaavat toisiaan kovan treenin läpi ja harjoituksen jälkeen puidaan suorituksen aikaisista tunnelmista. Koskaan ei tarvitse treenata yksin!

Crosstrainingin peruskurssilaiset vauhdissa Toimentuvassa. :)

Julkaissut Forever Joensuu 13. tammikuuta 2017

Ota yhteyttä