Uusi asiakasjärjestelmä
ASIAKASJÄRJESTELMÄMME ON VAIHTUNUT! LUE TÄMÄ!
Järjestelmän vaihtuminen toi muutoksia tuntien varaamiseen, sisäänkirjautumiseen ja laskutukseen.
Tässä vielä ohje, kuinka rekisteröidyt ja luot itsellesi tunnukset uuteen järjestelmään sekä ohjeistus kulkukortin käyttöön:
Salasanan luonti
- Mene selaimella osoitteeseen:
https://fojo.cubemanager.fi/user/user/retrieve-password
- Syötä meille ilmoittamasi sähköposti ja paina ”Palauta Salasana”
Käytäthän rekisteröityessä tätä samaa sähköpostiosoitetta. Näin varmistamme, että järjestelmä ymmärtää sinun olevan yksi ja sama henkilö.
- Saat viestin sähköpostiisi. Klikkaa linkkiä.
Jos et saa meiliä, niin tarkista myös roskapostisi.
Sähköposti tulee osoitteesta:
Käyttäjätunnuksesi näet sähköpostista.
Se on etunimisukunimi pienellä yhteen.
Huom, jos meni roskapostiin, niin merkitse tämä osoite luotettavaksi lähettäjäksi.
- Luo itsellesi uusi salasana.
Salasanan tulee olla vähintään 8 merkkiä pitkä ja sisältää isoja- ja pieniä kirjaimia sekä numeroita.
Käyttäjätunnuksesi näet sähköpostista.
Käyttäjätunnus on: ”etunimisukunimi”
- Kun olet tehnyt itsellesi salasanan, niin voit kirjautua sisään järjestelmään luomallasi salasanalla ja sähköpostissa olleella käyttäjätunnuksella.
Ensimmäisellä kirjautumiskerralla tallenna sivu ylös ja tallenna myös käyttäjätunnuksesi ja salasanasi selaimeesi (helpottaa seuraavaa kirjaantumistasi).
Mikäli sinulla tulee ongelmia kirjautumisen kanssa, ole yhteydessä henkilökuntaamme
Kulkukortti/QR-koodi
- Mene selaimella osoitteeseen:
- Kirjaudu sisään
- Valitse ”hampurilais” menusta kohta ”Kulkukortti”
- Näytä saamaasi Qr koodia ovilukijaan (lukija sijaitsee ”kolmion” alapuolella)
Koodi on voimassa 5 minuuttia, jonka jälkeen sinun tulee tilata uusi koodi kohdasta ”Kulkukortti”
HUOM!
Puhelimesi näytön pitää olla kirkkaana ja QR-koodi valkoisella pohjalla, että lukija tunnistaa koodin.
Odota myös pieni hetki, että QR-koodi ehtii latautua.
Jos käytät ”perinteistä ovikorttia/polettia, käytä kortti/poletti ”kolmion” yläpinnalla.
TUNTIEN VARAUS:
- kirjaudu sisään
- valitse oikealta ylhäällä olevasta ”hampurilaisvalikosta” :
RYHMÄLIIKUNTA: ensimmäinen antaa koko viikon kalenterin näkyviin HUOM! Tästä ei voi varata tunteja, toinen kalenteri antaa päiväkohtaisen näkymän > tästä valikosta voit VARATA tunnit (myös perua 3 h ennen tunnin alkua).
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN:
- AINA (myös kuntosalille tulevat) vastaanotossa olevalla sisäänkirjautumisautomaatilla
- perinteisen kortin/poletin lukija on siinä oikealla (palaa vihreä valo)
- QR-koodin lukija on vasemmalla oleva ”linnunpönttö)
- näytölle tulee vaihtoehdot > VALITSE AINA, MIHIN OLET MENOSSA eli pelkkä kortin käyttö ei enää riitä > näin varmistetaan, että tunneille osallistuja ja kuntosalilla olevat
LASKUTUS:
Järjestelmän vaihtumisen jälkeen ensimmäiset laskut tulevat myös paperiversiona, johtuen maksukanavien ongelmista vaihdon yhteydessä. Toukokuun liikuntamaksut lähtivät siis myöhässä ja kesäkuun laskut tulevat heti perään. Pahoittelemme näistä aiheutuvasta ylimääräisestä työstä!
Jos sinulla on ollut elaskutus > se jatkuu alkuongelmien jälkeen samalla tavalla normaalisti menevän liikuntajaksojen mukaan. Tämä sama lasku löytyy myös ”hampurilasvalikon” Käyttäjätili-kohdasta. Lasku poistuu näkyvistä, kun maksu kirjautuu meille.
Helpon ja vaivattoman elaskutus tavan voit tilata verkkopankistasi käyttämällä asiakasnumeroasi, joka löytyy laskustasi.
Jos käytössäsi on aikaisemmin ollut sähköpostiin tuleva lasku, niin se poistuu kokonaan.
Löydät laskusi ”hampurilaisvalikon” Käyttäjätili kohdasta. Laskun alla on MAKSA-nappi. Paina siitä, niin pääset vaivattomasti maksamaan ko. laskun. Tässä samassa toimintokohdassa voit myös maksaa laskusi Epassilla tai Smartumilla (huom! summan tulee kattaa koko laskun määrän summa).
Iso kiitos kaikille ymmärryksestä! Kyllä se tästä lähtee sujumaan!
Yst.terv.
Birgitta ja koko Forever Joensuun henkilökunta