Spinning on tehokasta sisäpyöräilyä

Viihtyisä, ilmastoitu sisäpyöräilysali tarjoaa sinulle mukavan pyöräilyhetken. Tarjolla eri tehoisia ja pituisia pyöräilytunteja kaikentasoisille kuntoilijoille.

Spinning/FLOWRIDE basic

Kevyt pyöräilytunti. Sykeharjoittelua matalalla sykkeellä. Tunnilla liikutaan pääasiassa peruskestävyysalueella. Tunti kehittää hyvin rasva-aineenvaihduntaa ja se toimii erinomaisesti palauttavana harjoituksena enemmän polkeville. Tavoitteena peruskestävyyden parantaminen. Kesto 55 min.

Spinning/KESKIRASKAS

Keskiraskas pyöräilytunti. Sykeharjoittelua vauhtikestävyysalueella. Tunti on luonteeltaan keskiraskas ja se kehittää hyvin hengitys- ja verenkiertoelimistön toimintaa.  Spinning keskiraskas kesto 45 min.

Spinning 30 min.

Tunti on tasoltaan keskiraskas, sisältäen kaksi sykettä nostavaa osiota. Tunnin koreografia ja musiikki vaihtelee ohjaajan mukaan. Tämä tunti on yhdistettävissä esimerkiksi Bodypower- ja ABS-tunteihin ja sopii myös erinomaisesti alkulämmittelyksi kuntosaliharjoittelulle.

Les Mills Sprint

Sisäpyörällä tehtävä HIIT-treeni, joka sopii kaikille riippumatta aikaisemmasta harjoittelutaustasta. Harjoitus on saanut vaikutteita pyöräilyn aika-ajoista ja on teknisesti helppo, joka ei kuormita niveliä. Uusi Sprint-koreografia ja musiikki lanseerataan kolmen kuukauden välein, samoin kuin muidenkin Les Mills-ohjelmien. Kesto 30 min.

Les Mills RPM

RPM on sisäpyöräilytunti, jossa energinen musiikki motivoi ylittämään itsensä. Inspiroiva ohjaaja johtaa pyöräilijätiiminsä vaihtelevaan maastoon läpi mäkien, tasamaiden, vuorenhuippujen ja intervallien. Tunnilla pääsee antamaan kaikkensa hiki virraten. Uusi RPM-koreografia ja musiikki lanseerataan kolmen kuukauden välein, samoin kuin muidenkin Les Mills-ohjelmien. Kesto 30 min tai 45 min.

Voit valita myös erilaisia yhdistelmätunteja:

Spinning/Bodypower

Tehokasta harjoittelua jaloille, pakaroille ja keskivartalolle. Tunti alkaa 30 minuutin sisäpyöräilyosuudella spinning-salissa. Tämän jälkeen jatketaan 30 minuuttia pikkujumppasalissa erilaisilla voimaa ja kestävyyttä kehittävillä liikkeillä. Kehonpainon lisäksi välineinä käytetään vaihtelevasti step-lautaa, sekä levy- ja käsipainoja. Tunti sisältää hyppyja, jotka voi korvata askelluksella. Liikkeitä voi myös tehdä omaan tahtiin, jolloin tunti sopii kaikenkuntoisille. Voit osallistua myös pelkälle 30 min. spinning-osuudelle, jolloin pyöräily toimii hyvänä alkulämmittelynä esim. kuntosaliharjoittelulle.

Spinning/CIRCUIT tai KUNTOPIIRI

Yhdistelmätunti, johon kuuluu 30 min.  tai 15 min. sisäpyöräilyä musiikin tahdissa sekä 45 min. ohjattua kiertoharjoittelua ja lyhyet (5 min.) venyttelyt kuntosalilla tai jumppasalissa (kuntopiiri). Monipuolinen treeni, jonka tehokkuuta voit itse säädellä. Kesto 65 min. Voit osallistua myös pelkälle 30 min. spinning-osuudelle, jolloin pyöräily toimii hyvänä alkulämmittelynä esim. kuntosaliharjoittelulle.

Tule haastamaan itsesi!

Forever Joensuun tuntikalenteri »

Tarkemmat tuntikuvaukset löydät tuntikalenterista tuntikohtaa klikkaamalla.

Ilmastoiduissa ja viihtyisissä jumppasaleissamme saavutat tavoitteesi ja nautit liikunnasta ryhmässä!

Lue lisää

Ota yhteyttä